Friday, June 12, 2009

diari PerTama Ku

Ari ni ari jumaat. aku bangun lambat. sedar2 da kul 11.45 pg. aku bukak laptop cam biase, on ym, check emel, buka facebook n play applications y ade dlm fb tu. tetibe mak aku buzz! suruh buka skype. aku pun buka. time tgh chat tu, mak aku gtaw y sedare aku accident time balik dari bercuti.
naseb bek xde pape, just kereta je totally xleh pakai lagi. alhamdullilah penumpang y len selamat. Ayah aku siap tunjuk gambar di tempat kejadian lagi sebagai bahan bukti. hoho..Azan kul 1.00 tgh hari.

pastu, aku g smyg jumaat. tp yang aku x puas ati kat laptop aku ni, mule2 webcam elok je
n then, bile tersalah pegg bende ntah tros xleh pakai.gelap je. taknak cam tertekan plak. Skrg ni tgh musim men game sebab musim exam da abis. game y menjadi pilihan ialah Counter Strike. hehe.. erm, setakat tu jela aku nk cite.salam perkenalan

2 comments: